onsdag 11 mars 2009

MÄH!?!

Då jag kom hem efter jobbet låg det ett fint blommigt brev innanför dörren. På brevet stod det stort: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN och brevet kom från Ellos. Spännande tyckte jag och öppnade....ett presentkort 200:-!! Inte illa!! Tänkte genast spegeln som jag sett i katalogen, slog på datorn med mitt presentkort liggandes framför mig...och såg jag det. Trodde först att det va typ smuts eller nåt, men icket...det va en sån där jäkla stjärna som betyder att man ska läsa det finstilta nån annanstans...Och där stod det att man får 200:- rabatt om man handlar varor för 800:-(!!!!) Mäh! Taskigt för mig...!!!

Idag har jag gjort fönster. Och det gick väl bra, ska bara fixa lite imorgon bitti....Det här kan vara en skyltning som bedömms...ni vet IG-VG....hatar det, men...det är ju samma visa varje år. Kan dock inte stå för valet av kläder....Speciellt inte Alexander Bard kopian. Men är det schlagertider, så är det! ;)

Hoppas alla haft en bra lill-lördag!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar