fredag 27 mars 2009

Tröttast.

Ja....även denna kväll har inneburit en massa spring i trappen och en massa bärande. Är som ni kanske förstår-helt slut. Längtar till imorgon då allt är flyttat och vi bara kan lägga oss i soffan och bara va... Städningen av lägenheten spar vi till på söndag...tror jag...Kanske är SUPER PIGG imorgon....MOHAHAHA!!! Skulle inte tro det;)

Så va den alltså här...sista natten i lägenheten. Lövley! =)
Vet inte när jag kan blogga nästa gång....men den som väntar på nåt gott! ;)

På begäran kommer här en bild på min brudklänning....om det nu skulle va så att jag gifter mig nån gång...Det är den vita fina på bilden.=)


Nästa gång jag skriver är jag Bergshammar bo! =) Helt sjukt!!

Kramelikram


2 kommentarer:

  1. Blogga nästa gång?? O_o
    Har ni inte fixat internet redan??

    Jaja tur att du kan liveblogga dårå... eller... har du fixat den funktionen?

    Ha så kul i morrn... :D

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så har jag inte fixat den funktionen...eftersom det stod på utrikiska...

    SvaraRadera