måndag 2 mars 2009

Äntligen!!!!

Har dagens fruktansvärda huvudvärk släppt. Kändes som om jag skulle svimma strax efter fem men det va bara att bita ihop. Imorgon ska jag till en naprapat och knäcka till nacken och förhoppningsvis så ska jag slippa denna huvudvärk. Trodde att den gick över då jag fick nya linser....men det var bara ett falskt alarm...Försvinner den inte nu, så vet jag inte vad jag gör!?

Inget tjafs har det varit heller idag. Skönt. Eller ja, nån onödig kommentar blev det, men annars så har det varit lugnt. Ska händan efter försöka "skaka av" mig kommentarer och dyl. och inte gå och älta det om och om igen....det mår jag bara sämre av....Tycker trots allt att det är riktigt roligt på jobbet! =)

Vi va nog många som trodde att våren hade kommit efter helgens fin fina väder...men tji fick vi!! För fy farao vad det har snöat och varit oväder på em. och kvällningen.
Nåja....våren kommer nog tids nog!

Hoppas alla haft en bra start på veckan!!

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Ja om man inte bryr sig så går det ju över för dom med komentarerna klarar inte en konfrontation. Hoppas bara våren har kommit den 3 april KRAM mamma

    SvaraRadera
  2. Det är ju inte DITT fel att folk måste gå, det är ju faktiskt en STOOOOR ekonomisk kris i HELA världen... Om dom nu missat det... Vilket dom verkat gjort.. Och krisen är ju inte DITT fel, för läget var minsann på topp när du började där. Vad jag vet så börjar kriser med just såna där missnöjesmostrar som skjuter budbäraren innan dom vet vad som sägs...
    Skaka av dig allt bara, du är bättre än dom! Och VI älskar dig! PRECIS som DU är!!
    kramelikram från ett nybadat Laxbacken

    SvaraRadera