fredag 27 mars 2009

Ännu tröttare.

Fem över tio igår kväll sov vi. Helt utslagna. Jag vaknade dock halv fyra då tidningen DUNSADE in genom brevinkastet och elefanten sprang ner för trappen...
Det innebär också att jag har legat o analyserat allt i flera timmar. Så nu har jag 1000 frågor, men inga svar...
Är så trött så att det t.om gör ont i naglarna. Skulle det va taskigt att åka bort över helgen och då man kommer tillbaka är allt flyttat och lägenheten städad...!?? Tyvärr har jag alldeles för stort kontrollbehov för att göra så...;)
Är bara såå trött.

Nähe...ska väl göra mig i ordning för jobbet. Usch! Idag är en sån dag då allt bara känns jobbigt...bara att va trevlig känns jobbigt... MEN det är bara att entra scenen med ett leende... =)

Dessutom är jag hungrig.

Hoppas alla får en bra fredag!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar