tisdag 3 mars 2009

Dag två vecka tio.

Dagen började inget vidare. Skulle äta en macka, som jag köpte på väg till jobbet, och efter att jag tagit en tugga hade jag flera hårstrån i min mun. ÄCKLIGT!!! URK!!!! BLÄÄÄÄ!!! Kommer ta ett tag innan jag köper en macka där igen.
Sen fortsatte dagen. Blev missförståd,eller ja, kändes dom det iaf, vet inte vad det blev. Nåja. Knas.

Har också varit och knäckt till nacken. Skönt! Men ska dit på torsdag igen...eftersom bäckenet inte "låg bra" (????). Inte gratis va det heller, men det är väl värt det. Blev alldeles pömsig och hurven efteråt.

Imorgon ska jag hämta ut "pysselpaket". Jippi!!!=)

Kramelikram

ps! Dagens tips! om du ser en polis....undvik då att säga nöff, nöff till denne....

1 kommentar:

  1. Ska försöka låta bli, fast risken är väl liten att träffa på nån hemma i köket... Om inte gidde är kaffesugen då vill säga... ;-)
    kram

    SvaraRadera