söndag 24 oktober 2010

Snart är det jul!

Och jag har redan pyntat granen!
Ja, i huvudet alltså. Måste bara först inhandla julgranskulor och annat smått och gott. Och framför allt måste en gran, av det plastiga slaget, inhandlas. Sen så är det bara att vänta på att få pynta! =)
Tror inte jag har haft julgran dom senaste åtta åren, så det känns som att det är dax nu.
Och nej, förmodligen inte det smartaste att ha gran då man har en klåfingrig unge, men jag jämför det med att ha två katter och gran...och det funkade....ibland...

Sen så var det, det här med julkorten. Hittar ingen inspiration alls. Nada.
Det har liksom låst sig totalt!
Har lyckas göra ett och ja det ser väl ut som att ett dagisbarn har varit framme och klippt och klistrat. Så nu är jag inne på att, för första gången på år och dar, låta nån annan göra dom.
Det tar emot, men julen närmar sig och jag känner pressen på att prestera, så det är nog bäst att lägga kort tillverkandet åt sidan ett tag!

Sen så måste jag erkänna att jag inte har druckit nån julmust än. Och dom har funnits i handeln i flera veckor nu. Skämmes ta me fan!
Så nästa helg blir det raj raj på julmust! =)

På onsdag väntar besök hos frissan. Det ska bli najs!!
Men nu ska jag ta min huvudvärk och gå och lägga mig och be till snark-gudarna att Jimmy inte snarkar inatt!

1 kommentar:

  1. Ta en bild på Elis, printa upp ett gäng och skicka! Alla kommer att bli supernöjda!!
    Vi har väl inte skickat julkort på år och dar...
    kram

    SvaraRadera