onsdag 20 oktober 2010

Det ligger en hund begraven...

eller åtminstonde en banan inkaklad.
Dom där äckliga flugorna vill inte försvinna. Borde dom inte typ frysa ihjäl?
Håller iaf att bli galen. Flug galen.

Det skulle komma snö idag. Tror dock att väderfolket hade fel.
Har aldrig varit med om snö då det är sju grader varmt.

Nu ska jag iväg och ställa mig på vågen.
Jag har inte motionerat nåt denna vecka...har dessutom snaskat i mig en chokladbit...eller två.
Antar att synden kommer att straffa mig.

2 kommentarer:

  1. Blanda två delar honung, en del vatten, en del vinäger samt några droppar diskmedel. Fingerar kanon! Flugorna sugs till blandningen!

    Lycka till!

    kram från sara!

    SvaraRadera
  2. Jag kör på det, men det är precis som att dom gillar det...Jäkla djur!

    SvaraRadera