onsdag 13 oktober 2010

Här är det Big Mama som bestämmer!

Elis är i nån slags åtta månaders trots. Och om det inte fanns nån sån innan, så finns det nu.
Han testar sina gränser heeela tiden.
Imorse gick vi en rond då det var dax att ta på jackan.
Jag vann-som vanligt.
Till lunch var det dax att äta hemma gjord korvstroganoff. Behöver jag nämna att det blev en kamp? Men med lite kvinnlig list och vinnarskalle så åt han upp.
Då det var dax för att åka in till stan, så tog vi rond tre i bilen. Han ville absolut inte sitta i bilstolen, men som vanligt så var det jag som vann även denna kamp.
Dagens match slutade 3-0 till Big Mama.

Den här veckan har vi verkligen flängt omkring. Och kul har det varit!! =)
I måndags var det babysim. I tisdags var det babyrytmik (johan, det är bara att stämma gitarren!). Idag så var det Öppna och imorgon ska vi träffa en mamma och hennes dotter från babysim gruppen och bada på egen hand.
Men på fredag kommer vi bara att vara hemma,för huset behöver få sig en uppfräschning.

I dag så var det ju dax för vägning. Spännande eftersom att jag legat på latsidan i ca två veckor och spenderat en vecka i Turkiet där luncherna bestod av pizza. Godaste pizzan jag har ätit, kan jag ju tillägga! =))
Iallafall så tänkte jag att jag kanske skulle ha gått upp lite grann, men....
MINUS TRE HEKTO visade vågen!
Ä int´de bra så säj!?
Jag är iallafall rackarns så nöjd!
Nu ska jag bara försöka hitta igen kondisen och börja röra på mig!


En något less Lill-Knas!

Nu blir det att titta på Berg flyttar in!
Hoppas alla haft en bra onsdag! Min har varit kanoners!

2 kommentarer:

  1. Elis ser ut som han undrar över hur han ska vinna över den tjuriga morsan mormor kan bara tala om att envisare än din mamma finns nog inte.
    PUSS från mormor

    SvaraRadera