måndag 25 oktober 2010

Från förr.

14 februari 1991
Idag är det alla hjärtans dag. Jag har fått lite hjärtan och skrivit en hel del hjärtan. Nu sitter jag och lyssnar på Valentine girl med NKOTB. Jag har köpt godis för 11 kronor. Nu har jag inget mer att skriva om.
Bye Bye Dagbok
ps! I Love Erik Forsgren
19 februari 1991
Idag har killarna tagit min New Kids samling. Jag har inte fått tillbaka den än. Om någonting går sönder får dom betala.
Bye Bye Dagbok
29 mars 1991
Jag hatar Erik Forsgren. I love Joey McIntyre! NKOTB is BEST!!
14 augusti 1991
Nu är jag jävligt sur! Jag får nämligen inte gå på Lisa och Emmas party på lördag, för vi ska till Bäck Häck.
Bye Bye from en suring.
18 oktober 1991
Idag åkte familjen till Obbola där var det handbolls match mellan Sikeå och Sävar. Sävar vann. I Sikeå finns en söt kille, jag tror att han går i 8:an eller 9:an jag vet inte vad han heter.
Då vi kom hem från handbollen var jag tvungen att va barnvakt.
Bye Bye Dagboken
I love Jonas, Markus, han från Sikeå och Andreas
26 oktober 1991
Idag har jag inte gjort så mycket. Igår sålde jag och Ylva dricka på Sävarringens fest. Det va minst 60% av 100% som rökte så man luktade verkligen rök.
God natt. Kl. är 20.50 (tio i nio)
I love Markus, Andreas och Jonas

7 kommentarer:

  1. Har en hel drös med dagböcker som jag tar fram ibland. Kan då undra hur fjortis man egentligen var. Kär i killar hit och dit, olika varje vecka.
    Anders tjatar om att få läsa dom men det är för pinsamt.
    //erika

    SvaraRadera
  2. Haha, ja pinsamt, men underbart! Och alla dessa procent uträkningar på om man passade ihop med killen eller inte....ja herregud!

    SvaraRadera
  3. underbart! Minns nån sekvens där nån kom in i klassrummet och gjorde slut med alla tjejer utom två (åt en annan kompis!). Underbart!

    SvaraRadera
  4. gu vad kul . KOm ihåg när man bytte kille hela tiden . Super roligt!!!! Tur att du inte skriver om oss småglin på gatan ;)

    SvaraRadera
  5. Helt underbart!!!
    Givet att ni får låna Vänner-boxarna! Tar med 1:an imorgon.

    Kram
    H

    SvaraRadera
  6. Haha, ja Sara det kom jag ihåg! Minns också då vi skulle gå och köpa tidningen åt din pappa, på affären tyckte jag att vi skulle köpa den med NKOTB i,det tyckte inte din pappa, så det var bara för oss att pallra oss tillbaka till affären och byta!

    Nä, du Marie, som sagt vi stora och coola tyckte ju bara att ni va småglin! ;)

    Thank u Hanna Darling! Ses i möra!

    SvaraRadera
  7. Haha, det har jag glömt. Men han har alltid köpt samma tidning så att vi fick byta chokerar inte direkt. :-)

    SvaraRadera