torsdag 9 juli 2009

Tingeling tingeling

Igår så va det rena rama Lundbergs bygg här på Sveas väg. Pappa fixa ny ytterdörr, Johan kaklade köket och jag såg till så att hall taket fick sin andra omgång vit färg. Oj! Så fint det blir! =)
Jag och Johan sjöng i stort sett HELA dagen på "Tingeling" låten...fast med lite varierade texter. Som: "Tingeling, tingeling. Jag måleling, måleling" Ja, ni fattar!
Och då kanske ni också fattar varför mamma tog bilen och stack iväg en stund....;)
(Tingeling, tingeling. Jag bor i Nyköping)

Mot slutet av min målning, så blev det färgkrig. Tyckte att jag hade övertaget som stod på en stege....både mamma och Johan fick vit färg målat på sig....dock även jag...


Tro mig. Hallen och köket blir sååååå fint!!!! Bilder kommer så fort det känns färdigt!

Idag verkligen ös regnar det. Så nu ska jag gå och sätta mig hos Oscar och se Bortspolad.

Kramelikram

ps! mamma gick just o nynna på tingelin, tingeling....hehe...

1 kommentar:

  1. Tingeling tingeling, jag gör just nu ingenting
    Tingeling tingeling, här i Nyköping
    Tingeling tingeling, surfeling surfeling
    Tingeling tingeling, idag är det regning
    Tingeling tingeling, imorrn bilåkening
    Tingeling tingeling, tack för campingplatsening
    Tingeling tingeling, vi ses i höstelingling

    SvaraRadera