lördag 4 juli 2009

Föräldrafritt!!

Ja, nästan iallafall. Johan o Anna har åkt iväg på ett bröllop och ska va borta tills imorgon. Så inatt ska det tre huliganerna sova här inne i huset. Dagen har börjat med att jag har lånat Alice nintendo ds (om det nu heter så...) och skulle vilja ha ett eget. Fast jag skulle behöva nya glasögon och mobil också....suck.....får väl hålla mig med att låna hennes....

Idag ska vi åka iväg på nån slags utflykt. Tror att det blir Trosa. Och FRAMFÖRALLT godisbron. Viktigt! Cajsa kom till mig och frågade om jag visste att godisbron stängde åtta. Jo, sa jag. Då MÅSTE vi hinna dit innan.
Tror att vi hinner.

Visste ni förrästen att vi har en ladugård? Jo, det är sant. Oscar har sagt det. Fast det är egentligen vårat garage...=)

Hoppas alla får en bra lördag.
kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar