söndag 5 juli 2009

Faster....from hell...

Cajsa: "Jenny fål vi nån eftellätt?"
Jag: "Ja, jag har bakat massa bullar och tårtor!!"
Gav barnen varsin glass, men då jag kom till Oscar så sa han;
"Men jag vill ha en bulle...."
Jag: "men gubben jag skoja bara....jag har inga bullar"
Oscar: "en tålta då!?"

Det va en besviken ung man som fick nöja sig med "bara" en glass. Och jag kommer nog inte att skämta om att jag har bakat bullar och tårtor nå mer....iallafall inte för barn....

Köket blir superfiiiint!! Är lite stiltje just nu eftersom att den där jädrans bänkskivan inte har kommit. Men på tisdag då kommer den...äntligen!!

Imorgon blir det utflykt till Ikea. Nice!! =)

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Vad elak du är som skämtar om allvarliga saker. Man skojar inte om bullar. Inte om tårtor heller för den delen.
    :)
    Kram Hanna

    SvaraRadera