lördag 18 juli 2009

Dålig arbetsfördelning...

Eller!?



Jimmy fick iallafall låna min nya fina rosa mp3 spelare! =) Snällt va!? ;)
Ja, nu är det sjukt tomt här hemma. Imorse åkte först mamma o pappa och några timmar senare drog Erika o Anders sin väg.
Och jo, jag fick lov att gråta en skvätt efter att mamma o pappa åkt....dom har ju varit här såå länge och jag har ju fört en "flytta hit till nypan kampanj" den senaste veckan. Mina argument har bla varit att Johan o Jens klarar sig själv. Men jag lyckades inte med kampanjen. Inte det minsta. Skit också.
Idag har vi...JAG...inte gjort så mycket. Njutit av det fina vädret och bara slappat. Jimmy har tagit hand om tomten och fixat o donat lite inne i huset med.
Hoppas alla haft en bra lördag!!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar