måndag 6 juli 2009

Den årliga ångesten.

Japp. Sista semesterveckan har börjat. Och ångesten har kommit, som varje år. Det konstiga är att att ångesten blir bara värre och värre för varje år som går....hm....undra varför!?
Det sjuka är att hipp som happ så är det jul. Jo, så är det på mitt jobb....eftersom att julen börjar nånstans i mitten på november....och snart är vi där...Hehe....

Dagen har spenderats på härliga Ikea. Och nej, jag kom INTE tomhänt därifrån. Största delen av slantarna las på belysning, eftersom att det visade sig att de Norrländska gästerna tyckte att det va allt för dåligt med lyse hemma hos oss....
Meeen det klart bor man långt, långt in i de norrländska skogarna är man väl van att ha en riktig redig belysning och inte som här i fjollträsk, lite mysbelys i fönstren. =)

Imorgon blir det tapetsering av kök och målning av halltak.
Bilder på köket kommer så småningom!

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

5 kommentarer:

  1. nu är det ju som så att i NORRLAND har vi fortfarande ljust på kvällarna här behöver man ju pannlampa sista gången som man går ut med hunden

    SvaraRadera
  2. Meen skynda dig med bilderna då!!!!!!
    Jag är inte nyfiken, jag lovar!!!
    Ps Nästa vecka ses vi, jag längtar!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag lovar dig Jenny, att åka ifrån IKEA tomhänt är en omöjlighet.

    SvaraRadera
  4. Men det skulle va ganska coolt (dock dumt) att lyckas =)

    SvaraRadera
  5. Det har jag gjort en gång!! Fast magen var full med lunch!

    SvaraRadera