söndag 3 juni 2012

Skämmes!

Har varit sjukt dålig på uppdatering sista tiden.
Den senaste veckan har varit helt galen och kaotiskt, men alldeles underbar.
Galen och kaotisk på jobbet och underbar hemma.
I fredags, jobbar dag sju, var jag så trött, så om nån hade bett mig att jobba en kvart (!) längre hade jag nog fällt en tår. Eller två.
Tyvärr så är det ju så att helgen går alldeles för fort.
Så imorrn är det på't igen.
Ser verkligen framemot mina tre veckors semester.
Bara tre veckor kvar nu!!

Annars då. Jo, eftersom vädret har varit minst sagt bedrövligt i helgen fick jag för mig att jag o junior skulle baka chokladbollar. Och tänka sig, han tyckte att det såg ut som bajskorvar.






Idag var vi vaken innan tuppen och klockan halv tio satt vi i vår nya fina Volvo, redo att åka en sväng. Det blev lite shopping. Nya skor till alla i familjen och Elis fick sig en innebandy klubba.
Lyckan är total!



Veckan har också innehållit fika och skön sång på dagis.
Mys pysigt måste jag säga att det var!




Och hur går det med mina viktminsknings mål då?
Ja, det verkar som om att kroppen har tagit sig en paus. För jag pendlar mellan -9,6 och -9,8. Skulle såååå gärna vilja passera minus 10 kg, men det går bara inte. Men det lossnar väl snart. Hoppas jag.
Har inte heller sprungit fyra km sen Vårruset.
Inte förrän idag! :)
Har kommit till en punkt i livet då jag känner att jag MÅSTE ta mig ut på en ordentlig pw varannan dag. Hjärnan exploderar annars.
Och så är det ju bara så underbart vackert ute!



Nu blire soffhäng med gubben min!

Kramelikram!❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar