onsdag 13 juni 2012

Äntligen!

Kunde middagen serveras ute på altanen igen. Länge leve solen! Hoppas bara att den vill visa sig framme nu då man är ledig i två dagar!
(just nu vräker regnet ner....)
Elis ville absolut inte sitta vid vårt bord, utan skulle sitta vid sitt. Självklart!




Efter att middagen ätits upp och Jimmy kommit hem, knöt jag på mig springskorna för att bege mig ut på en timmes pw.



Tyvärr, så gjorde sig skavsåret från måndagens runda alltför påmind.
(Tjattrade alldeles för mycket med Caroline, så jag kände inte att det skavdes sönder på hälen.)
Så det blev en kortis istället, med spring och lite pw.
Sprang uppför mördarbacken och dog nästan på kuppen.
Men jag har lovat mig själv att aldrig mer klaga på den, inte sen C berättade att hon sett en man, på cykel, med en gräsklippare OCH trimmer på pakethållaren,cykla uppför. Respekt!
Hursomhelst kom jag på att man kan ju köra intervall träning i den backen!
Men, det får bli efter att skavsåret läkt...

Nu har jag bara sex arbetsdagar kvar till semestern!
Fy farao så skönt det ska bli. Känner att jag verkligen behöver få vara ledig ett tag.

Nu; sova!
God natt!

Kramelikram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar