söndag 17 juni 2012

Hell Week.

Det finns säkert nån typ av bokstavskombination på min störning.
Klockan är snart halv tolv och jag har just städat klart och bytt sängkläder i sovrummet.
(Jimmy sover ju som ni vet en trappa ner)
Tanken var att jag skulle sova, men så kom Fru Stress och hälsade på, så att försöka sova är som bort blåst.
Har as mycket att göra på jobbet innan jag går på semester och jag har as mycket att göra här hemma.
Och som pricken över i:et är det en vecka med långa pass på jobbet.
Så därför tänkte jag att jag kunde städa ena sovrummet ikväll/natt. Och så får vi väl se vad som sker imorrn.
Det finns iaf en hel del saker som borde ha skett för ett tag sen, men som nu helt plötsligt, har hamnat på MIN to do lista, så det tar jag nog tag i imorrn....

Ja, förmodligen är det så att en fullt normal människa skulle strunta i städningen, men inte jag.
Det har ju t.o.m hänt att jag vikt tre maskiner tvätt mitt i natten. Jag vet, helt stört. Men det är den enda medicinen som fungerar mot Fru Stress, att ta tag i det på en gång, vad klockan än är...
Tyckte att jag hade planerat veckan så himla bra, tills jag såg hur jag jobbade och tills jag insåg att får jag inte heller träna, blir jag förmodligen galen.
Anledningen till att jag har en hel del grejer att göra här hemma är att på torsdag kl fem går jag på semester och då vill inte jag komma hem till ett hus som måste dammsugas eller tvätt som måste vikas.
Nä, jag vill komma hem och bara slänga upp benen på bordet och bara njuta.

Nu kanske nån reagerar på att sängkläderna inte fick komma ut i friska luften och vädras. Men sånt händer inte här på sommaren.
Det är alldeles för stor risk att en spindelfamilj väljer MITT täcke som hus.... ;)

Okej, seriöst. Nu måste jag sova. Ska ju upp om knappt sex timmar...

Kramelikram


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: