fredag 15 juni 2012

Ledig fredag.

Elis tjatade hela morgonen på att vi skulle ut och cykla. Och när vi väl kom ut märktes det att han var lite dagen efter i kroppen. Han tog i och cyklade för allt han var värd, men så kom tårarna. Och så ville han flyga flygplan till mommo och moppa NUUU inte sen!
Cykelturen slutade med att jag bar Elis. Och cykeln.



Efter en liten,men naggande god, sovstund för barnet och mamman satte vi oss på altanen för att studera djurriket. En snigel och en mask vad det som fångade en två-årings uppmärksamhet.
Ja, och så ett tomt "snigel hus" som Elis så fint satte på fingret.

Jag hoppas verkligen att sommaren kan komma på riktigt nu. Vill att det ska vara så där jobbigt varmt...




Imorrn är det dax för jobb.
Sista helgen innan semestern!

Nu tror jag faktiskt att jag struntar i fotbollen och går och lägger mig.
God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar