måndag 5 juli 2010

Tystnad.

Nästan lite otäck tystnad.
Det har ju varit fullt ös medvetslös i en vecka och nu bara...tyst.
Poff!
Bara så där.
Från på till av.
Blev nästan mörkrädd då jag stängde dörren efter att familjen Gradin åkt, så snabbt på med radion och starta diskmaskinen så blev det lite livat igen! =)
Och Elis är fundersam över var alla är.
För hur kul är det egentligen att bara ha mamma hemma? Inga roliga kusiner som är och busar. Bara tönt mamma.

Nåja, snart kommer nästa gäng och ordningen är återställd. =)

Jag önskar verkligen att jag hade kunnat komma ihåg allt roligt som kommer ur Alice, Casja och Oscars små munnar. Alla underbara kommentarer.
Jag tror hela tiden att jag ska komma ihåg och skriver därför inte upp, men det är bara att inse att i och med amningen så försvann vissa delar av hjärnan.
Så det är inte mycket kvar nu...

Tänk, tänk,tänk...

Oscar sa bla igår att dom skulle till lekparken, men Elis fick inte följa med.
Det tyckte jag va kul.

Humor.

Det känns bra att få träffa Gradinarna en snabbis till denna sommar, dom stannar nämligen här på kaffe och kaka(?) när dom åker hem från Öland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar