tisdag 6 juli 2010

Ta´t lugnt!

Om det var någon i Bergshammar trakten som såg en brun bränd säl springa längs cykelvägen, så ta´t lugnt.
Det var bara jag.

Jo, ni läste rätt.
Jag och springa.
Har väl inte hänt sen Adam var länsman.

Fick halv panik och kände bara att jag måste UUUT!! Så jag började med en rask promenad (så jävla najs att gå UTAN barnvagn, måste snart upplevas igen!!) och helt plötsligt sprang jag.
Och nej, jag kände mig inte lätt som en fjäder utan bara tung. Riktigt tung.
Och rackarns va jag har ont i bena.
Och det kommer förmodligen inte gått över till imorgon....
Sen så var det kanske ingen höjdare att ge sig ut å springa då jag har hosta, men nåja....

Får väl se om det blir en repris imorgon kväll. Hoppas det.
För nu är det verkligen dax att ta tag i kroppen som byggdes av en graviditet och ballerinakex.
(jag vet jag har sagt det förut och kommer förmodligen att tjata om det igen....min vikt alltså...)

Å herregud. Gick just upp för trappen till en gråtande Elis. Och mina ben känns som betong.
Tror att jag ska undvika trappen imorgon...

1 kommentar:

  1. jaha var du jagad av mördarsniglar? haha kram på er

    SvaraRadera