onsdag 7 juli 2010

Sömnlös i Bergshammar.

Det känns inte alls så farligt i benen, som jag trodde att det skulle göra, men det kommer väl imorgon....
Att springa igår var väl kanske inte det största geni draget av mig, eftersom att natten har spenderats hostande. Och vid halv tre tyckte unge herr Bjöörn att det va dax att vakna (har väl inte hänt på flera månader) han fick sig en ny blöja, men var inte redo att fortsätta sova.
Han ville prata. Och även han är hostig.

Vid fyra tiden så somnade både jag och min son.
Klockan sex vaknade jag av att han låg och pratade. Suck.
Amma och sen försöka få solstrålen att sova en liten stund till.
HA! Det va bara för mig att glömma.

Och ni kan ju bara gissa vilken muntergök jag har att göra med idag.... Lill-knas är minsann trött och gnällig. Så snart blir det gröt och förmiddagsluren.

Och senare idag ska jag vila ute i solen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar