tisdag 27 juli 2010

Ogilla!

Jag måste säga att jag ogillar verkligen Elis nya morgon rutiner. Han har alltid vaknat klockan fem, ätit och somnat om. Men inte nu längre. Nope. Somna om verkar inte i va det han har planerat, även fast man varit vaken några gånger på natten....
Men i morse använde jag min kvinliga list, så vi fick sova till halv åtta. Tack för det!
Och att sova en stund till behövde nog både mor och son!

Får de om jag kan använda min kvinnliga list imorgon med.

Idag står en sväng på stan på schemat. Lill-Knas behöver byxor. Och jag måste kolla på baddräkt inför kommande baby sim! =)

2 kommentarer:

  1. Ooo baddräkt! Vet inte när man hade en sån sist och jag ska meddela att jag inte är det minsta avis på dig som ska köpa och använda en sån.
    /erika

    SvaraRadera
  2. Nä...inför baddräkts användandet så känner jag väl mest att jag är glad att jag har det på det torra så att säga!=)
    Kan finnas en viss risk för säl varning!

    SvaraRadera