tisdag 27 april 2010

Snick Snackaren!

Imorse vaknade Elis kvart över fem och höll, i hans mening, på att svälta ihjäl. Stackarn!
Efter mat så började han ligga och prata. Så in i norden. Vi brukar alltid somna om efter matningen och även denna morgon hade jag inga planer på att stiga upp klockan sex. Så Elis fick komma och ligga med mig i sängen. Men han hade tydligen inga planer på att sluta prata.
Han började dock bli trött och helt plötsligt låg han och blundade och pratade!
Ja, jag säger då det! =)
Jag vaknade senare vid åtta tiden av våran lilla pratkvarn!

Igår var vi in till stan en sväng. Vi var bla på jobbet och kramades med Hanna och köpte lite toppar till mig. För av nån konstig anledning har jag tvättat sönder vissa kläder...Fattar inte hur det kommer sig!?

Idag står babymassage på schemat. Mys!
Solen verkar dock lysa med sin frånvaro idag. Det var ju synd!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar