onsdag 14 april 2010

Dagens i-landsproblem.

Är att hitta en bra blöja. Vi har kört med Pampers, men nu tycker jag att Elis luktar kiss. Hela tiden. Urk. Så nu har jag varit på affären och ja...helst av allt skulle man bara vilja blunda och ta ett paket, men nä istället så står man och läser och läser och blir inge klokare på det. Tänk om det kunde finnas små prov paket. Det skulle ju va gräjt!
Jag fick iallafall med mig coops blöjor hem. Får se om det är ris eller ros.

Igår tog jag mig en promenad till Willys. Fick skavsår efter halva vägen dit. Så jävla typiskt. Och skorna är inte ens nya. Skit! Det tog två timmar ink. handling och det var riktigt nice! Ja, förutom skavsåret då. Så idag blev det inte en lika lång promenad, men lite längre tid i solstolen. Vilket resulterade i ett par lätt brända ögonlock....
Det går bra för mig nu. hmpf.

Och mitt ballerinakex begär är borta. HA! Nu ljög jag. Skulle lätt kunna käka ett helt paket, men jag har inte ens ätit en kaka. Däremot så har jag fått dille på knäckebröd. Och det känns ju mycket bättre! =)
Ytterligare ett litet plus poäng till mig är att igår då Jimmy åt chips, smaskade jag i mig ett äpple. Fan va jag är bra! =)
Och fan va snygg jag ska bli sen! =)

Hoppas alla har det bra i vårsolen!
Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Du är snygg nu med!

    H

    SvaraRadera
  2. Vi körde med Libero. Pampers luktade kiss och inget annat märke höll måttet upptäckte vi. Men du måste prova dig fram. utbudet kanske är bättre där nere än här uppe.

    Och du ÄR supersnygg! Nu sitter hela familjen på vårt kylskåp!

    SvaraRadera