onsdag 21 april 2010

Långa bollar på....Ica...

Om nån befann sig på Ica Maxi i Nyköping runt 13 tiden och undrade varför det låg ett antal plastbollar på golvet, så var det bara jag som varit i farten.
Skulle bara vrida kundvagnen lite smidigt, men missbedömde avståndet till den överfulla störten med plastbollar och vips så va bollen i rullning så att säga. Medans jag, lite rosig om kinderna, plockade upp EN boll (nån måtta får det väl ändå va och sen så kände jag inte för att springa runt och plocka upp de rullande bollarna!) bannade jag SJÄLVKLART(i min tystnad) personalen som lastat denna stört överfull! Sen gick jag därifrån som om ingenting hade hänt! =)

Idag har det varit ett riktigt skit väder! Snö och regn.
Längtar efter solen!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar