tisdag 20 april 2010

PARTY!! PARY!!

I natt var jag på fest. I urskogen nånstans. Det var jag, pappa, en kille som heter Magnus Andersson och en massa andra. Självklart så va Elis med också! Magnus höll på att tjata om att små barns föräldrar visst kan festa, men jag höll mig fast vid min Loka. Med citron smak. Det var några kvinnor där som envisades med att röka inomhus och det gjorde mig irriterad. Och kvinnorna var så extremt fult klädda i leopard linnen och rosa tights. Jag var i och för sig inte nå snyggare, eftersom att jag hade lyckats få på mig Elis overall.(!!)
Ja, vad säger man!? Party, party....

Idag var vi på babymassage. Och Lill-knas tyckte det va såå skönt! =)

Imorgon tror jag att det skulle bli dåligt väder, så då är det stor städning av hemmet som står på schemat.

Nu tror jag snart att det blir sängen, för jag är så rackarns trött!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar