onsdag 24 augusti 2011

Stolt!

Jag är så sjukt stolt över världens bästa Elis.
Vår fina lilla kille.
Han fixade första dagen på dagis galant!
Vi kom dit och då va alla barn ute, en liten tjej kom fram och sa 'hej' och sen va Elis helt plötsligt vid rutchkanan. När en fröken från andra avd. fått tag i honom så kom han och tog 'hans' fröken Eva i hand och gick in och lekte.
Och där stod jag kvar.
Jag gick in och satte mig på en soffa och han brydde sig inte det minsta om mig. Underbart!
Det verkar ju minst sagt lovande, men vi är helt beredda på att det kan bli bakslag.
Men det tar vi då.
Nu vill jag bara vara stolt mamma till bästaste Elis!

Dagen toppades med en träff i lekparken med Fam. Wilhelmsson.
Oj! Vad vi har längtat efter dom!!

Till middag blev det köttbullar och potatismos.
En middag som spårade ur lite lätt...




Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar