tisdag 23 augusti 2011

Dan före dan.

Imorse gick jag och Jimmy till dagis..öh..förlåt, FÖRSKOLAN, för att kolla in läget och träffa frö...ansvars PEDAGOGEN.
Jag har lite svårt att ändra mig. Jag säger gärna dagis. Och jag gör det kanske bara för att va lite tvärsemot. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.
Men att kalla fröknarna för pedagoger kommer jag aldrig att göra.
Nåja, nog om titlar.

Vilket underbart ställe Elis ska gå på. Och fröknarna är super mysiga. Han kommer att trivas som fisken i vattnet!
Har haft en liten oro att det inte skulle kännas bra, jag mena, man vet ju aldrig. Men efter morgonens besök är all oro som bortblåst!
Resten av veckan ska vi spendera på dagis en halv timme om dagen och nästa vecka utökas tiden.
Ser framemot och se vad Elis tycker om stället! =)

Nu tar jag min onda hals och går och lägger mig.
God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar