måndag 8 augusti 2011

En månad kvar.

Sen är det dax för mig att börja jobba igen. Det ska faktiskt bli kul! Fast det klart, lite blandade känslor är det ju. Kommer att bli konstigt att inte spendera all min tid tillsammans med Elis.
Men vi är nog båda redo att börja vår nästa fas i livet.

Nåt jag också är redo på är att åka på minisemester. Planen är att vi åker iväg på fredag fm och kommer hem på söndag. Var har vi inte bestämt än.
Jag är sjukt redo på att bo på hotell, äta hotellfrukost, äta ute och inte behöva engagera mig i nåt annat än att ha en underbar helg med min fina lilla familj!<3

Ikväll har jag umgåtts en stund med Carl Bildt.
Dock inte så länge. 2,6 km blev det.
Vi kommer att återuppta kontakten imorgon!

Nu; sova.

God natt!

Kramelikram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar