söndag 22 november 2009

Men var är snön!?!?

Jaha. Så kom regnet igen. Ska väl inte klaga för vi fick ju faktiskt EN dag med sol. Inte illa...Nu hoppas jag bara att det kan komma en massa jäkla snö snart!!
Igår så tog jag tag i våra löv som låg utspridda överallt! Hade inte tänkt bry mig om dem, men insåg att dom var på väg över till grannarnas välstädade tomt (dom måste ha plockat deras löv för hand, för det finns inte en tillstymmelse till löv nånstans!)
Iallafall så fick jag först börja med att leta fram sandpapper och putsa kvasten på krattan, för jag kände inte för att spendera kvällen med att rensa händerna från stickor... Och sen krattade jag ihop två fina högar (jo, jag har träningsvärk i ryggen idag...) och fick ett sånt sug att bara kasta mig i dem, men insåg att det nog skulle göra ont!
Var riktigt nöjd över min insatts, gick in och började städa lite och hör ett konstigt ljud från den andre grannens baksida. Tittar ut och vad är det jag ser!? Om inte grannen som står med en LÖVBLÅS! Ja, jag säger då det.
Han har dessutom en elektrisk golfbag. Ska det va så ska det va. Fint som snus.

Dagen har spenderats i lugnan ro. Medans Jimmy såg på skidor, knåpade jag ihop några dopkort. Sen så har vi ju självklart sett på flera avsnitt av Varuhuset! =)

Hoppas alla haft en allatiders helg!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar