onsdag 4 november 2009

Åter till vardagen...

Japp, nu är vi hemma. Bilen är tömd. Huset har blivit pimpat av div. saker som vi köpte och ja...allt är väl som förut. Förutom att vi har en aningens mer "bebis-artiklar" här hemma nu. =)
Det va riktigt skönt att åka upp en vecka och få ha semester Vi hann med en hel del. Gick på stan några gånger, trevlig middag hos familjen Kolterud, mys pys med nära och kära. Och så drack vi vampyrblod och åt maskar...dvs middag hos familjen Gradin. Och JA, dom är fullt normala och NEJ dom har ingen vampyr i skafferiet. Utan det va ju halloween. =)

För två veckor sen började jag få ont i ryggen och idag så va jag hos barnmorskan. Foglossning. Jaha. Skit också. Och AJ så ont jag har. Ska träffa läkaren nästa vecka och antar att det lutar åt några procents sjukskrivning.
Är det inte kräks, så är det nåt annat....

Nu ska jag ta hand om min min hostiga man.

Kramelikram

Dagens citat:
Jag har en röst som en riktigt rökig whisky....
-Jimmy-

1 kommentar:

  1. Hoppas att han förlåter oss för att vi smittade ner honom tyvärr så är hostan långdragen
    KRAM
    mamma och pappa

    SvaraRadera