söndag 15 november 2009

Blod, svett och tårar.

Inatt så har jag drömt om att jag varit på TRÄNINGSLÄGER. Och inte vilket läger som helst, utan ett för elektriker...fråga inte varför...Vet inte riktigt vad vi gjorde, men jag vet att jag var irriterad över att jag inte fick ha nummer 10 på tröjan, utan var tvungen att ha nr.17. Jo, vi hade alltså matchtröjor...
Knas.

Tog en ordentlig sovmorgon i morse. Sov till tio, vilket nog inte har hänt sen innan jag blev gravid, eftersom att jag alltid är så hungrig på morgonen. Men imorse va det alltså inga problem att sova! =) Kan ju bero på att jag varit på toa en miljard gånger inatt...kanske blev straffet för att jag lyxade till det med julmust igår kväll...

Kramelikram

1 kommentar:

  1. 'Synden straffar sig själv säger' dom ju. Det kanske är sant alltså...

    H

    SvaraRadera