fredag 13 november 2009

Fredagsmyyys!

Så var det äntligen helg! Veckorna går så fort, vilket jag tackar för!

Köpte min första julklapp idag. Eller så är det en födelsedagspresent. Eller så är det bara en "från Jenny till Alice" present. Men jag tror att det lutar åt det första....

Skulle träffa läkaren i torsdags ang. foglossningen, men tänk så det kan bli...hade fått fel tid. Så jag gör ett nytt försök på tisdag.
Har, tack och lov, inte lika ont längre. Nu kan jag gå normalt och blir inte tårögd då jag reser mig ur soffan. Härligt! =)

I helgen så ska vi inte göra nåt speciellt alls. Kanske fixa en hatthylla, kanske. Dvs en tur till Ikea...=)
Jag har några saker som jag måste göra i helgen. Dopkort och lämna Cajsas brev till Liv.

Nä, nu är det dax för sängen!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar