torsdag 26 november 2009

Jul, jul strålande jul...

Har verkligen försökt komma i nån slags julstämning idag. Men icket... Kan ha och göra med alla dammråttorna som fick se sig besegrade och som tog musten ur mig.
För jag har verkligen försökt idag. Köpte t.om en julskiva!
Kände bara att jag klarar inte en jul till med Just D´s "Nu är det jul igen"eller höra Carola skrala "Jul,jul strålande jul" (som förövrigt är min värsta julsång...ja mena, var finns dom vita skogarna??) Så med mig hem från Ica hade jag E.M.D´s julskiva. Japp! Billig va den, en slant går till childhood och sen så är dom ju trevliga att titta på...=)
Och hur det lät!? Jo, riktigt bra faktiskt. Förutom att första låten är den där jävla jul, jul strålande jul låten....suck...

Har inte hunnit med nåt pynt än...förutom nya gardiner i ett fönster, men sen tog orken slut och en timmas tupplur va välkommen!
Så ska väl ta tag i saken igen då!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar