tisdag 20 oktober 2009

Påminn mig!

Snälla kan nån påminna mig om jag nån gång har varit en sån som spottat i tid och otid.
Satt och väntade på bussen då det kom en tjej och en kille i 15 årsåldern och satte sig brevid mig. Rökandes på varsinn cigarett såklart. JAG fick då lov att flytta mig ur busskuren, eftersom att jag kände att varken jag eller lilla krabaten har nåt speciellt nikotion behov. IALLAFALL så fimpade dom tillslut och jag kunde återgå in i busskuren och få sitta och vila mina onda fötter. Och då började det. Spottandet...Jag lyssande på radion och under en låt spottade denna lilla snärta 20 gånger. Minst. (Jag fick det till 20, men hon hade nog spottat en del innan jag började räkna.) Höll på att bli galen och så jädrans vidrigt! Det blev liksom en liten sjö framför henne....
Men så kom jag på att HERREGUD man kanske höll på sådär själv!?!? spott,spott,spott...
Fy farao!

Igår postades överklagan till försäkringskassan. hoppas,hoppas,hoppas

Imorgonbitti är det dax för besök hos barnmorskan! =)

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar