söndag 11 oktober 2009

Knorr eller inte knorr? Det är frågan.

Japp. På tisdag är det dax. Har fått papper på att vaccinera mig mot gris-sjukan. Mellan 16 och 19. Är fortfarande velig, men antar att jag kommer att ta sprutan. Barnmorskan rekommenderade ju det...Är ändå nervös. Tänker bara på krabaten, vill ju inte att h*n ska fara illa....Men antar att dom har forskat på tillräckligt många gravida möss, så att dom vet att bebisar inte kan fara illa av sprutan!

Ska förresten stå i bås...ja, mena kö 3....som om man ska till slakt eller nåt...

Har ju varit ledig tre dagar nu och det har varit så himla skönt!! I fredags röjde jag ju på övervåningen, igår fick det bruna skjulet ute på tomten sig en rejäl omgång och utemöblerna åkte in. Idag så började jag putsa en byrå som ska få bli vit istället för furu. Ska hitta några nya roliga handtag till den byrån också....vet bara inte var jag ska leta!?
Annars så har vi inte gjort så mycket mer idag. Vädret har varit/är kallt, så ingen av oss har haft nån lust att spendera dagen utomhus...mer än då vi åkte och hämta pizza! =)

Hoppas alla haft en bra helg!
Kramelikram

ps! igår var det förresten exakt fyra månader kvar till BF! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar