lördag 3 oktober 2009

Dancing in the dark

Har ju börjat med udda nattvanor som jag (och jimmy, för den delen) inte är van med. Snarkningarna, och igår sa Jimmy att jag andas tungt, högt och irriterande. Att jag andas är jag glad över och att dom är tunga andningarna, kanske har med förkylningen att göra och att dom är irriterande, det bjuder jag på! =)

Meen så vaknade jag TVÅ gånger inatt av att jag pratade i sömn! Vad jag sa och vem jag pratade med har jag ingen aning om, men sjukt va det!

Undra vad som händer nätterna framöver??? Kanske bjuder jag upp till en tango!

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Sen är det ju så att slemhinnorna sväller när man är gravid. Det gäller alla slemhinnor, även de i näsan, vilket gör att man hela tiden är täppt och känner sig förkyld.
    Ett gott råd: Missbruka inte Nezeril, det straffar sig. Sov med huvudet högt istället...
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror du pratade med lill-anders han talade högt inatt hörde jag, trots att dörrarna var stängda

    SvaraRadera