söndag 4 oktober 2009

Erotik på Ikea!

Måste först bara berätta om min minst sagt knasiga dröm som jag hade inatt.
Vi hade just kommit hem från BB, då jag bestämde mig för att gå på ett Friskis och svettis pass. Väl där så visade det sig att alla som var där hellre ville gå på hundutställning, det ville dock inte jag. Och helt plötsligt sitter jag på en cykel och brevid mig cyklar även mamma och Jimmy, dom cyklar jätte snabbt och jag frågar mamma hur vi ska göra med bebisen som ligger hemma själv, men mamma sa att det va helt ok. Nu är vi på väg till Roger Nordins stuga (en av program ledarna på rix morgon zoo), jag hinner inte upp mamma och Jimmy utan tappar bort dem på vägen. Tillslut så efter en två timmars cykeltur så kommer jag fram till ett inhängnat stugområde och där står helt plötsligt Örjan Persson (vi gick ettan till nian tillsammans) och han visar mig den krånliga vägen fram till Roger Nordins stuga. Och där sitter det en massa folk och bla mamma. Jag säger till henne att jag ska ta en taxi hem till babyn, eftersom att vi varit borta mer än två timmar nu, men mamma säger att det är lugnt. Så jag rycker på axlarna och går in i stugan, som visar sig va jätte stor! Tre våningar och med vattentoalett. Det blev jag skit impad av....!?!
Då vaknade jag och va super duper kissnödig!=)

Ja, vad säger man? Knasigt värre, men allt kändes såååå verkligt!

Nu till Ikea.
Jag gick igång på alla cylindrar! Snacka om erotik! Dom har nämligen börjat med JULSAKER!!! Inte så mycket, men nog mycket för reta en lite....
Jag köpte med mig en julstjärna till köksfönstret hem. =)
Annars så innehöll dagens inköp, en spjälsäng + madrass, en golvlampa, en kudde, korgar, en blomma och så en hel del ljus! =) Av 3200 har vi nu 59 kronor kvar....som sagt....nemas problemas!! =) Tyvärr så fick vi inte med oss nån hatthylla hem, så vi får göra ett nytt försök på den om några helger....och då finns det säker ännu mera julpynt!!! LOVLEY!!

Hoppas alla haft en bra helg, våran har varit lugn (förutom vissa studer i magen, då det varit väldigt aktivt!) och skön.

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Det är ju såna här härliga knas-Jenny grejer som gör att mitt hjärta bultar för dig!!!

    H

    SvaraRadera