tisdag 6 oktober 2009

Nattliga besvär...

Ja, som ni vet så är ju inte nätterna här som dom ska längre. Och det beror ju på att jag utför vissa ljud som kärleken min tydligen stör sig på...!?! Iallafall så igår tog jag nässpray, i tron om att "åh så bra det kommer att bli". Hur det slutade? Jo, jag snarkade tydligen så jävla högt så att det hördes en trappa ner. Jag vet inte om jag ska lägga till att sovrumsdörren var stängd....
Hur nattens ljud fortsatte vet jag inte, eftersom både jag och Jimmy har sovit som två utslagna sälar. =)
Jimmy tyckte förresten igår att jag måste lära mig att sova med öppen mun. Och jag säger bara ÖPPEN MUN!?! Aldrig i livet. Inte frivilligt iallafall. Det va flera, flera år sen jag bestämde mig att inte sova med öppen mun pga att jag då hade en spindel i sängen. Den gången vaknade jag och skrek. Men tänk om jag INTE vaknat och spindeln valt att krypa in i min mun...HUVVA!
Nä, stängt får det va!

Jag tror att jag har jul-cravings.
Idag blev jag så sjukt sugen på lussekatter, för det luktade saffran på jobbet. Och skulle tycka att det va himelskt gott att sätta tänderna i en saftig liten lussekatt med russin på....,MEN jag SKA vänta nån månad till....suck...

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Ett förslag till Jimmy är att han nyper igen din näsa det funkar på din pappa men det är klart han är ju inte gravid
    Kram mamma

    SvaraRadera