söndag 19 augusti 2012

Sjukt vare här.

När Elis vaknade halv åtta (!!!!!) imorse trodde jag att fyra-fem trenden hade vänt.
Men tyvärr var det nog bara hans 39 gradiga feber som gjorde att det blev sovmorgon för familjen Bjöörn.
Så Elis har varit hemma med pappan idag och den planerade lekdejten med kompisen fick ställas in.

Själv har jag spenderat dagen på jobbet, där har det minsann varit lugnt och skönt.
Inga män som varit sugna på att dra en handtralla i provhytterna.
Jodå, det har hänt.
I tisdagskväll faktiskt, då jag låste...
Och ibland finner man bara inte ord på hur äckligt det är på allt vad vi kan hitta i en provhytt. Använda tamponger, bajsblöjor och kisspölar(!!), bara för att nämna några saker.
URK!
Nä, idag behövde vi "bara" ta hand om ett läckage efter nattens ösregn.

Hursomhelst så blir det vab för mig imorrn, och då planerar jag att göra en söndagsstek.
På en måndag.
Galet, jag vet!

Nu ligger lilleman och sover, full i Alvedon och fortfarande 39 graders feber:(



Kramelikram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar