torsdag 16 augusti 2012

En etta med kokvrå sökes.

Just nu hatar jag vårt hus.
Jag hatar hatar vårt äckliga badrum, som jag förmodligen snart kommer att börja renovera själv.
Det kan ju inte bli sämre.
Jag hatar vår soffa.
Och då jag tänker efter hatar jag hela vardagsrummet. En ful jävla tapet och så omysigt så att det skriker om det.
Och eftersom att jag legat på latsidan ett par veckor så ser hela huset ut som ett bombnedslag. Tvätt som måste tvättas. Tvätt som måste vikas.Möbler som måste torkas. Golv som måste dammsugas.
Och då är det ju en jävla tur att jag är ledig, så att jag kan städa menar jag.
Och tänk vilken tur att jag har världens bästa unge som hjälper mig!



Så är det nån som vill byta? Ett sunkigt hus mot en etta med kokvrå?
Jag kan börja packa nu.

Kramelikram


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: