tisdag 14 augusti 2012

Finn ett fel.




Målade naglarna, men upptäckte, då jag ställt bort flaskan, att jag glömt måla en nagel....

Imorrn ska jag ut och äta med fin fina vänner. Och så ska jag dricka vin. Och så ska jag cykla hem. Och så ska jag hoppas att Elis vill sova längre än halv sex eftersom vi är lediga och lite "dagen efter" på torsdagen.
I en perfekt värld sover han till sju(!!)
Längtar efter morgonkväll galet mycket. Ska bli underbart att lämna huset en hel kväll.
Inte starta tvättmaskinen, inte plocka i eller ur diskmaskinen och inte planera och laga middag.
Om jag är less?
Jajemensan. Galet less faktiskt.
Funderar på att låna grannens städhjälp, så kan dom storstäda huset plus att rensa alla våra små förvaringsutrymmen.;)

På torsdagskväll är det dax för intervallträning i mördarbacken. Är sjukt taggad!

Har förresten köpt en ny tunika till den trevliga kvällen imorrn.
Provade den innan sommaren, då kunde jag inte röra mig i den, men nu kan jag ta på mig den och dansa på borden.
Om jag skulle vilja alltså.

Nu är det dax för skönhetssömnen.

Kramelikram



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar