lördag 31 mars 2012

Sista mars.

Dagen började med snö, men avslutades med sol. Underbart!
Eftersom det va ett jäkla skit väder på fm tänkte jag att jag skulle passa på att rensa min och Elis garderob.
Mycket skit i min som kan kastas, men även sånt som ska skänkas bort.
Hittade för ett tag sen en tunika som jag köpte efter att Elis fötts. Har dock aldrig använt den, eftersom den var för liten redan då den kom. Så provade jag den, men den var fortfarande lite trång.
Och så provade jag den idag och nu är det bara så att nu måste jag börja använda den, innan den blir för stor...



Elis ledsnade rätt snart på rensningen, även fast han fick se favvo programmet "Biss och Kajs"



Efter lunch och sovstund drog vi iväg för att hämta pappan i familjen och på vägen hem stannade vi för att kolla lite på bilar. Elis blev heeeelt till sig av alla bilar i bilhallen;)



Hursomhelst så har vi nu lånat hem en sån Volvo som står bakom Elis, fast i svart.
Så vi ringde efter farmor och farfar så fick dom komma och passa Elis, medans vi drog ut på en tur.



Mycket trevlig bil att köra!

Elis fick sig en sån fin grill av farmor och farfar, så ikväll har vi kunnat avnjuta både korv, kyckling och kol. ;)




Och till sist:
Är så sjukt jävla nöjd. Sprang i 20 minuter på löpbandet. Var väl halvt dö efteråt, men fortsatte ändå med en pw i tio minuter till.
Grymt bra!!
(sen att det är lite ömt i bena då jag går i trappen pratar jag gärna tyst om....)





Hoppas att ni har haft en toppen lördag!

Kramelikram❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat bruden! Om du stretchar efter träningen blir träningsvärken lite mindre!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Så att lägga sig på golvet och flåsa "jag dör, jag dör" räknas alltså inte som stretchning!? ;)

    SvaraRadera
  3. Vad har du för löpband? Köpt vart? Kostar?

    SvaraRadera
  4. Sara, såg du att jag svarat dig på fejjan!?

    SvaraRadera