torsdag 15 mars 2012

Det är ju fantastiskt.

Ni vet jeansen som jag har hängt framför löpbandet!?
Nu kan jag ha dom.

Om jag håller andan.
Och om jag liksom knögglar in degmagen kan jag dra åt dragkedjan.
Bekvämt!? Inte det minsta.
Men jag kan ändå ha dom.
Jag får dom över låren.
Det är ju fantastiskt!

Har även "fått" mig två par nya jeans, från garderoben alltså.
Ett par är tom för stora.
Och just det börjar bli lite av ett problem för mig.
Att kläder börjar bli för stort(!!!)
Men ack så praktiskt! Behöver inte ödsla energi på att knäppa upp knappar, det är liksom bara att dra av....
Det gäller att se positivt i allt ;)

Nu tänker kanske ni att Gud så bra, jag kommer snart att ha en helt nygammal garderob.
Och jo, förvisso, det kommer jag att ha, men vill jag ha kläderna?
Inte det minsta.
Har ju haft dom, för en massa säsonger sen.
Och visst, jag har mina favoriter, som jag längtar efter att ta på mig, men mycket nytt får det nog ändå bli. Och jag kommer vara värd varenda grej!
Mitt nästa köp kommer att bli en ny jeanskjol. Min favorit har börjat göra sitt.

Det som är så fantastiskt är att vi går mot varmare tider, så kläderna blir ju lite billigare...*host*

Igår sprang jag förresten 12 min på löpbandet. Hurra för mig!
Vårruset nästa! :)

Kramelikram❤








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar