måndag 4 juli 2011

Pappas pojke.

Vi skjutsade Jimmy till jobbet imorse och på vägen hem igen somnade Elis. Han vaknade nån timma senare och den första han ropade efter va Jimmy. Då jag sa att han va på jobbet, sprang Elis till ytterdörren och bankade och ropade "pappa pappa". Kan säga att det gjorde ont i mamma hjärtat att se Lill-Knas så ledsen.
Efter ett samtal till Jimmy och en smörgås i magen blev han go och glad igen! Fast för säkerhets skull så ropade han "pappa" då och då. ;)



På väg för att handla och hälsa på Jimmy på jobbet.

Idag har vi inte gjort så mycket. Pysslat lite inne och ute. Och busat såklart! :)
Fixade början till fotoväggen i Elis rum.



Nu är det bara att fylla på med lite mer färgglada ramar och ta lite mer kort.

Då Elis somnat och Jimmy åkt iväg för att jobba lite mera, laddade jag ajfånen med missade sommarpratare, tog på mig målarkläderna och gav mig på gamla soffan.
Nu är det på tiden att den blir vit!






Antar att jag kommer spendera några kvällar i garaget...

Nu ska jag ta min nyinköpta Allers och lägga mig i sängen och läsa.
God natt!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar