fredag 22 juli 2011

En helt ovanligt vanlig fredag.

I natt fick jag mig hela fyra timmars sömn. Anledningen till det är att här var det åskvädret från h-vetet.
Jag har ALDRIG varit med om dess like!
Första omg. va mellan typ halv två och tre. Och sen vid fyra tiden satte det igång igen. Och då hör vi hur det är ett gäng killar som är ute i lekparken. Mitt under pågående åsk jävla väder! Kunde självklart inte somna eftersom jag låg och hörde om dom skulle bli träffad av blixten...

Iallafall så runt halv sju tiden då alla här hemma vaknat, ser Jimmy hur det springer omkring nakna killar på grann kvarteret. Dom kom från en av grannarna som har pool. Ett tag senare ser jag dom springa in i ett hus på vårat kvarter och jag tror minsann att en av killarna bor där....
Antar att det va dessa killar jag legat vaken och oroat mig för. Gahhh!

Då alla tråkiga moln försvunnit och värmen kommit, badade Elis i vattenspridaren och jag njöt i solen.

Nu väntar vi på att se extra insatta nyheter ang. det som händer i Oslo. Hujedamej så hemskt!
Tänk om alla bara kunde vara kompisar istället. Skulle allt inte vara bättre då!?

Ta hand om er!

Kramelikram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar