tisdag 14 juni 2011

Jordgubbar!

Idag har Elis provat jordgubbar för första gången. Smaskelismaskens tyckte han att det var. Det va så gott så att han började stor tjuta då hans elaka häxa till mamma sa att han inte fick fler.
Och då jag sa att " du får inga fler för du får kanske ont i magen" la han huvudet på sne och tittade på mig med jag looovar att jag inte får ont i magen-blicken. Han fick ingen fler, utan fick grina istället...









Idag tappade jag bort hans favorit gossedjur på stan. Hemskheter! Sprang genast på Åhléns för att köpa en ny, det fanns dock inte i samma färg, utan det fick bli en gul.
Den accepterades tack och lov och fick sig en stor kram, en blöt puss och ett "hej vovve".
Kan tilläggas att det inte är en hund utan nåt annat. Typ en ekorre, eller en råtta. Eller nåt annat.






Jaha. Dax att fixa käk. Chilibiffar.
Men först känner jag att det är nån som behöver en ny blöja.
Urk.

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar