onsdag 15 juni 2011

Elis...

Är drygt 17 månader.
Väger 9,9 kg och är 77,5 cm lång.
Han är till en början blyg, men det brukar oftast ge med sig.
Han gillar att åka bil och åka på utflykter.
Han brukar charma dom flesta.
Han älskar mat(tack och lov för det) och traktorer.
Vi kan iof lägga till flygplan, bilar, bussar, lastbilar osv till älskar listan.

Men även solen har sina fläckar.
Idag är han hemsk!
Inte vet jag om det är nån trots på g, eller om idag bara är en "driva morsan till vansinne-dag"
Bara en sån sak som att sitta i soffan och spotta. För att sedan skratta åt mig då jag säger åt honom.
Och jag vet, det är bara början...




Nu sover han dock. UNDERBART!!

2 kommentarer:

  1. Kom ihåg den här episoden då han är i tonåren då tycker du nog att detta var en bagatell
    KRAM mamma

    SvaraRadera
  2. Små barn, små bekymmer säger folk... Men precis när man är mitt i dessa "små" bekymmer känns dom hur stora som helst! Håll ut! Vi ses snart!
    kram

    SvaraRadera