fredag 17 juni 2011

En sån skit dag.

Idag då jag höll på att packa, i godan ro, inför norrlandsresan, så tyckte jag att det luktade väldigt mycket bajs.
Det visade sig vara vår söta lilla unge som hade bajsat.
Problemet var att det det hade blivit översvämning Och inte nog med att ryggen, nacken, lite av håret och händerna var nerbajsade han hade dessutom gått och gnidit sig mot stolarna.
Suck. Suck och åter suck.
Jag ställer mig mitt på golvet och ropar " Å HERREGUD VAAAAR SKA JAG BÖRJA!?"
Elis gör inget annat än att ler.
Jag ler inte.
Jag är mer i nån typ av chock.
Så det var bara in med Elis i duschen och och försöka få han att förstå orden "stå still", vilket totalt misslyckades.
Efter en överdrivet stor mängd schampo och tvål kändes han ren. Sen fick sig stolarna en ordentlig skrubbning.
Jag tycker ändå att det luktar bajs här, men jag har gått omkring med bajs-radaren och inga andra spår syns till.

Nåja, det är ju trots allt rart med barn...

Imorgon åker vi mot norr. Jag tycker att det ska bli helt jävla underbart!
Känner att jag behöver andas lite norrländsk luft.

Nu så ska jag göra mina killar sällskap och gå och sova!

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar