onsdag 29 april 2009

Äpplet faller inte långt från trädet...




SUCK!
Igår så gick jag på Claes Olsson (som numera är min favorit butik....synd att dom inte har något bonus system....) för att köpa mig en dymo. Och då jag står där framför alla olika sorter så börjar det verka så inåt h-vete i snål tarmen...så jag köper den billigaste. Suck! Blir så trött på mig själv. Gör detta alltför ofta. Suck! Så nu har jag här hemma en billig jävla skit sak för 89:-....och bara för att retas så står det "junior" på den. Suck! Så...nu måste jag alltså köpa en ny, bättre och som kostar mer...oj,oj,oj tänk om jag hade gjort så från början.... Jimmy kan inget annat göra än att skratta åt mig.
Själv känner jag bara....hjälp....Säger bara: farmor-pappa-och jag. Suck! =)

Lite vår från Bergshammar. Dessa najsiga tulpaner har jag i rabatten! =)

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram





4 kommentarer:

  1. Så sant så sant!!!!!!!
    mamma
    Ps det är en som säger att det är bara att lämna tillbaka och det var inte farmor

    SvaraRadera
  2. Ibland (eller ganska ofta) är billigt inte alltid bäst...
    Ha en skön valborg!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Är mycket avundsjuk på dina tulpaner, här finns snö och gråbrunt gräs.
    mvh fastra

    SvaraRadera
  4. ska du lix slå på så slå på stort köp inte alltid det billigaste ;)

    SvaraRadera